HTML

Nyerj!

Zsüriznivaló cikkek és ötletek. Ez az oldal a szavazások és közvéleménykutatás helye. www.netszemle.hu

Friss topikok

Linkblog

Na megvan, hogy mivel dobom fel a Marikának szánt blogot,

2009.05.10. 09:52 dtj

amelyet (vagyis ezt a blogot) eddig nem nagyon olvasta, igaz, és nem gyakran irtam rá.

Most a Flip-et fogom kipróbálni Marikán.

Ha használja és beválik, nyerő, közben megnézem, mennyiért lehetne nagyban beszerezni, mert akkor berakhatnánk a webshopba.

Ha nem használja, nem nyert, de ettől még kipróbáltam a Flip-et, és ha Marikának nem kell, ettől még lehetnek emberek, akik szeretnék kipróbálni.

Kipróbálásá azért is kell, mert én sem tudtam elképzelni, milyen lehet vele dolgozni, amig kézbe nem vettem. Igy tehát a bemutató úgy zajlik, hogy használom. Ennyi.

vagyis - majd nézzétek meg, beválik-e a jóslat - a Flip igazi divatcikk lesz, bár lehet, hogy tévedek. A Japántapaszról is azt mondtam 8 évvel ezelőtt, hogy divattá tehető Európában.

Jut eszembe, az új internetes eszközök felhasználásával szakitok rá időt már most, hogy belépjek a Japántapasz rendszerbe és nulláról megnézzem, mit lehet belőle kihozni.

Tehát...

Flip 1.: Marika és a Flip (ezen a blogon)

Flip 2.: Japántapasz és a Flip.

Mi legyen a Flip 3.?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyerj.blog.hu/api/trackback/id/tr651112511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása